35a circular . Activitat extraescolar d’horabaixa Club del Cole. Actividad extraescolar de tarde Club del Cole.

En compliment de l’apartat II, punt 5è  de l’Acord del Consell de Govern de 14 de desembre de 2020 (BOIB 15 de desembre)
Queda temporalment suspesa l’activitat extraescolar d’horabaixa “Club del Cole”. El centre comunicarà a les famílies usuàries del servei qualsevol canvi de la… Llegeix més»

32 circular Fons de llibres del centre. Fondo de libros del centro.

Es prega a les families que encara no han abonat  la quota del Fons de Llibres i recursos didàctics corresponent al  curs 2020/2021 que facin l’abonament el mes aviat possible. Gràcies. Equip directiu.

Se ruega a las familias que todavía no han abonado la cuota del… Llegeix més»

Acuerdo del Consejo de Gobierno de 14 de diciembre 2020 por el cual se establecen los niveles de alerta sanitaria por islas que estarán en vigor en la comunidad autónoma de las Illes Balears y por el cual se introducen se modificaciones puntuales en el Plan de Medidas Excepcionales de Prevención, Contención y Coordinación para Hacer frente a la Crisis Sanitaria Ocasionada por la COVID-19, aprobado por el Acuerdo del Consejo de Gobierno de las Illes Balears de 27 de noviembre de 2020

Apreciadas familias.
Les adjuntamos el Acuerdo del Consejo de Gobierno  publicado en el BOIB el dia 15 de diciembre.
Muy importante  la lectura del  II apartado , en concreto el  punto 5º ( actividades extraescolares).
Dirección del centro.

Resolución diciembre

Llistat definitiu ajuts menjador (curs 2020/21). Listado definitivo ayudas comedor (curs 2020/21)

El passat dia  5 de desembre es va publicar al BOIB la resolució del conseller d’Educació, Universitat i Recerca per la qual es concedeixen els ajuts individualitzats de menjador per motius socioeconòmics a alumnes escolaritzats en centres no universitaris durant el curs escolar 2020-2021.
La propera setmana… Llegeix més»