Activitats d’adults

Les activitats extraescolars  d’adults estan, organitzades pel centre i l’AFA , recollides a la programació general anual, coordinadas pel centre sota la supervisió i aprovació del consell escolar.

La participació és  voluntària , el fet de participar implica acceptar i complir les normes d’organització del centre.

Cada curs es proposen diferents activitats . El centre reb propostes de la comunitat educativa i de diferents ’entitats culturals o veïnals.

Dates: d’octubre  a juny ( revisable).

Per fer ús del servei:

A l’inici de cada curs escolar, una vegada aprovades pel Consell Escolar, el centre publicarà les propostes d’activitats, lloc, horari, preu i places disponibles

És obligatori sol.licitar plaça per escrit a la secretaria del centre en els terminis establerts. En el cas de les activitats d’adults es dóna prioritat als membres de la Comunitat educativa del CEIPIEEM Son Serra .Previa petició i places vacants  donarà resposta a peticions externes.

Una vegada  assignades les places, cada participant ha d’omplir un registre amb les seves dades personals amb un compromís de compliment de les normes del centre.

El primer dia de classe s’acordarà amb el professor el sistema de pagament.

Activitats programades durant el curs 2019/2020

COR D’ADULTS SON SERRA