Circular 56 COVID Contactes estrets en els centres educatius. Contactos estrechos en los centros educativos.

Benvolgudes families. S’adjunta inforgrafía del maneig de contactes estrets en els centres educatius publicada per les Conselleries de Salut i d’Educació.

Recordin que a l’entrada i sortida dels alumnes les famílies hi han de complir amb la normativa que comporta el dret de no dur… Llegeix més»

Circular 55 Consell Escolar Candidats. Consejo Escolar Candidatos.

Benvolgudes families

Adjuntam la presentació del Sr Bernardo Marin Garcia, candidat al Consell Escolar pel sector de famílies. Moltes gràcies per la seva col.laboració. Direcció

Adjuntamos la presentación del Sr Bernardo Marin Garcia, candidato al Consejo escolar por el sector de familias. Muchas gracias por su colaboración.… Llegeix més»