Circular 56 COVID Contactes estrets en els centres educatius. Contactos estrechos en los centros educativos.

Benvolgudes families. S’adjunta inforgrafía del maneig de contactes estrets en els centres educatius publicada per les Conselleries de Salut i d’Educació.

Recordin que a l’entrada i sortida dels alumnes les famílies hi han de complir amb la normativa que comporta el dret de no dur mascareta a l’exterior i el deure de respectar i mantenir la distància 1,5 metres entre persones, de forma obligatoria,excepte el grup de convivents . Tots junts educam!

Gràcies. Direcció.

Bienvenidas familias. Se adjunta infografia sobre los contactos estrechos en los centros educatius publicada por las Consejerias de Salud y Educación .

Recuerden que durante la entrada y salida de alumnos las familias deben cumplir con la normativa que conlleva el derecho de no llevar mascarilla en el exterior y el deber de respetar y mantener la distancia de 1’5 metros, de forma obligatoria, entre personas excepto grupo de convivientes. Todos juntos educamos!

Gracias. Dirección.