Circular 6 Menjador escolar .Comedor escolar.

Aquest curs es donarà resposta a les peticions de places i dies fixos, no es podrà fer ús del servei de menjador de forma esporàdica ni canviar la modalitat dels dies triats .

Tota la informació necessària (preus, horaris, dietes, normes d’ús…) es troba a la documentació adjunta. Es prega una lectura detallada i retornar la pestanya signada.

Pendent confirmar plaça

Les sol·licituds que s’han presentat en els terminis establerts i amb els documents sol·licitats, estan retolades en color verd a la llista i han de confirmar la plaça

Com?

Presentant al centre la documentació que s’adjunta en aquesta circular

Quan?

Abans de l’inici de les classes, de forma presencial a la secretaria del centre o a les reunions de tutoria convocades la primera setmana de setembre.

ATENCIÓ

La documentació no es pot enviar per correu electrònic.

La presentació dels documents confirmarà la plaça de menjador.

Les places no confirmades o confirmades i no ocupades al mes d’octubre (excepte Infantil 3 anys) seran places vacants i passaran als alumnes en llista d’espera.

En sol·licituds de tres dies fins que no s’hagin comunicat els horaris individuals , indicar al document PENDENT HORARIS D’HORABAIXA.

Llista d’espera

Durant el mes de setembre poden presentar els certificats de treball a la secretaria del centre i la documentació que s’adjunta a aquesta circular.

ATENCIÓ

La documentació no es pot enviar per correu electrònic.

La presentació dels documents confirmarà la plaça de menjador.

Altres situacions

Un cop assignades les places, en cas de quedar places vacants s’assignen al mes d’octubre a la resta de sol·licituds.

En cas de no necessitar les places sol·licitades es prega notificar-ho al més aviat possible i per escrit al correu oficial ceipieemsonserra@educaib.eu. És imprescindible que al correu consti el nom, els cognoms i el curs de l’alumne.

Es prega a les famílies una lectura detallada de les circulars i de les instruccions que es publiquen a la pàgina web.

Moltes gràcies. Direcció centre

Este curso se dará respuesta a las peticiones de plazas fijas y en días fijos, no se podrá utilizar el servicio de comedor de forma esporádica ni cambiar la modalidad de los días de servicio solicitados.

Toda la información necesaria (precios, horarios, dietas, normas de uso…) se encuentra en la documentación adjunta. Se ruega una lectura detallada y retornar la pestaña firmada.

Pendiente confirmar plaza

Las solicitudes que se han presentado en los plazos establecidos y con los documentos solicitados , están rotuladas en color verde en la lista y deben confirmar la plaza

¿Cómo?
Presentando en el centro la documentación que se adjunta en esta circular
¿Cuándo?
Antes del inicio de las clases, de forma presencial en la secretaría del centro o en las reuniones de tutoría convocadas la primera semana de septiembre.

ATENCIÓN
La documentación no se puede enviar por correo electrónico.
La presentación de los documentos confirmará la plaza de comedor.

Las plazas no confirmadas o confirmadas y no ocupadas en el mes de octubre (excepto Infantil 3 años) serán plazas vacantes y pasarán a los alumnos en lista de espera.

En las solicitudes de tres dias , hasta que no se comuniquen los horarios individuales, indicar en el documento PENDIENTE HORARIOS TARDE.

Lista de espera

Durante el mes de septiembre pueden presentar los certificados de trabajo en la secretaría del centro y la documentación que se adjunta en esta circular
ATENCIÓN
La documentación no se puede enviar por correo electrónico.
La presentación de los documentos confirmará la plaza de comedor.

Sin solicitud de plaza

Una vez asignadas las plazas, en caso de quedar vacantes se asignan el mes de octubre al resto de solicitudes .

En caso de no necesitar las plazas solicitadas se ruega notificarlo, con la mayor brevedad posible y por escrito, al correo oficial ceipieemsonserra@educaib.eu. Es imprescindible que en el correo conste el nombre, apellidos y curso del alumno.

Se ruega a las familias una lectura detallada de las circulares y de las instrucciones que se publican en la página web.

Muchas gracias. Dirección centro.