Circular 49.Centre UNESCO. Dia internacional contra la violència i l’assetjament a l’escola, inclòs el ciberassetjament. Dia internacional contra la violencia y el acoso en la escuela, incluido el ciberacoso.

CEIPIEEM Son Serra centre de la REDPEA Escoles Associades a la UNESCO

Benvolgudes famílies,
Els Estats Membres de la UNESCO van designar el primer dijous de novembre de cada any com a Dia Internacional contra la Violència i l'Assetjament a l'Escola, inclòs el Ciberassetjament, reconeixent així que la violència a l'entorn escolar sota totes les seves formes atenta contra els drets dels infants i els adolescents, la salut i el benestar.
Tots junts educam!
Equip directiu
Apreciadas familias,
Los Estados Miembros de la UNESCO designaron el primer jueves de noviembre de cada año como Día Internacional contra la Violencia y el Acoso en la Escuela, incluido el Ciberacoso, reconociendo de este modo que la violencia en el entorno escolar bajo todas sus formas atenta contra los derechos de los niños y los adolescentes, la salud y el bienestar.
Todos juntos educamos!
Equipo directivo