35a circular . Activitat extraescolar d’horabaixa Club del Cole. Actividad extraescolar de tarde Club del Cole.

En compliment de l’apartat II, punt 5è  de l’Acord del Consell de Govern de 14 de desembre de 2020 (BOIB 15 de desembre)

Queda temporalment suspesa l’activitat extraescolar d’horabaixa “Club del Cole”. El centre comunicarà a les famílies usuàries del servei qualsevol canvi de la situació.

Moltes gràcies. Direcció del centre.

En cumplimiento del apartado II, punto 5º del Acuerdo de Gobierno del 14 de diciembre de 2020 (BOIB 15 de diciembre).

Queda temporalment suspendida la actividad extraescolar de tarde  “Club del Cole”.

El centro comunicará a las familias usuarias cualquier cambio de la situación.

Muchas gracias. Dirección del centro.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *