Circular 81. Concert a la Fundació Coll Bardolet. Concierto en la Fundación Coll Bardolet.

Estimades famílies

Volem informar-vos que el proper dia 25 de maig de 2024 tindrà lloc a la fundació Coll Bardolet de Valldemossa un concert amb la participació, entre d’altres, de l’alumnat del nostre centre.

El concert tindrà lloc a les 11:00h. L’alumnat que hi participa ha de ser-hi a les 10h per fer una prova acústica

Queden convidats/des!

Fundació Coll Bardolet: Via Blanquerna, 4, 07170 Valldemossa, Illes Balears

Equip Directiu

Queremos informarles que el próximo día 25 de mayo de 2024 tendrá lugar en la fundación Coll Bardolet de Valldemossa un concierto con la participación,  entre otros, de alumnado de nuestro centro.

El concierto tendrá lugar a las 11:00. El alumnado que participa tiene que estar ahí a las 10h para prueba acústica

¡Están invitados/as!

Fundació Coll Bardolet: Via Blanquerna, 4, 07170 Valldemossa, Illes Balears