Circular 64 XIII Paradeta de llibres de segona mà.

Benvolgudes famílies, els dies 17, 18 i 19 es durà a terme la XIII Edició de la nostra “Paradeta de llibres de segona mà” i demanam la seva col·laboració.

Els nins i nines ja poden dur a l’escola els llibres de lectura que ja no llegeixen o que tenen repetits i en bon estat.

Què volem?

• valorar tots els llibres.
  • reutilitzar i evitar tirar-los als fems.
  • Els doblers recaptats es destinaran a la nostra Cantata final de curs al TRUI Teatre de Palma , sota la supervisió del Consell Escolar del centre.

Cóm?

Els alumnes ja poden dur al centre

Durant la paradeta podràn adquirir qualsevol llibre al preu d’un euro.

GRÀCIES PER A LA SEVA COL.LABORACIÓ

TOTS EDUCAM

Apreciadas familias, los dias 17, 18 y 19 de abril se llevará a cabo la XIII edición de nuestra “Paradeta de llibres de segona mà” y solicitamos su colaboración.

Los niños y niñas ya pueden traer al centro los libros de lectura que ya no leen o que tienen repetidos y que están en buen estado.

¿Qué queremos?

• Valorar los libros ya leídos.

• Reutilizarlos y evitar tirarlos.

• La recaudación se destinará a nuestra Cantata final de curso en el Trui Teatre , bajo la supervisión del Consejo Escolar del centro.

¿Cómo?

Durante “la paradeta” podrán adquirir cualquier libro al precio de un euro.

GRACIAS PARA SU COLABORACIÓN

¡TODOS EDUCAMOS ¡