Circular 101.Beques i ajudes per alumnat amb Necessitats Específiques de Suport Educatiu. Becas y ayudas para alumnado con Necesidades Específicas de Apoyo Educativo.

Benvolgudes famílies.

Us informam que el termini per demanar beques i ajudes per alumnat amb Necessitats Específiques de Suport Educatiu està obert fins al 20 de setembre ( inclòs).

S’adjunten els enllaços relacionats per la seva consulta:
-Publicació de la convocatòria en el BOE.
Pàgina web de beques d’Educació per alumnat amb NESE del Ministeri

Es recorda als sol·licitants de l’obligatorietat de destinar i justificar la subvenció a la finalitat per la qual es concedeix, en cas contrari s’ha de reintegrar la beca o l’ajuda al Ministeri.

Si teniu dubtes podeu consultar escrivint un correu a ceipieemsonserra@educaib.eu  o demanant cita al centre amb l’orientador educatiu del centre.

Salutacions. Direcció

Apreciadas familias.

Les informamos que el plazo para pedir becas y ayudas para el alumnado con Necesidades Específicas de Apoyo Educativo está abierto hasta el 20 de septiembre incluido.

Se adjuntan los enlaces relacionados para su consulta:

-Publicació de la convocatòria en el BOE.
Pàgina web de beques d’Educació per alumnat amb NESE del Ministeri

Se recuerda a los solicitantes la obligatoriedad de destinar y justificar a subvención a la finalidad para la que se concede, en caso contrario se debe reintegrar la beca o ayuda al Ministerio.

Pueden consultar las dudas por correo electrónico a  ceipieemsonserra@educaib.eu  o pidiendo cita en el centro con el orientador educativo.

Saludos. Dirección