Circular 97 Recordatori terminis formularis. Plazo formularios.

Benvolgudes famílies.

Recordin que el dia 10 de juny es tanquen els formularis per sol.licitar plaça pels serveis de menjador, club del cole i escoleta pel curs vinent publicats a la plana web.

El tràmit no és una reserva de plaça és una sol.licitud.

Una vegada publicat el llistat d’admesos han d’omplir i entregar al centre els documents necessaris, en cas contrari la plaça es perd.

Pel menjador escolar és imprescindible presentar el certificat de feina dels progenitors amb data de 2022.En cas contrari la sol.licitud no es baremarà.

Gràcies. Direcció centre.

Apreciadas familias.

Recuerden que el día 10 de junio se cierran los formularios para solicitar plaza para los servicios de comedor, club del cole y escoleta para el próximo curso publicados en la página web.

El trámite no es una reserva de plaza es una solicitud.

Una vez publicado el listado de admitidos deben rellenar y entregar en el centro los documentos necesarios, de lo contrario la plaza se pierde.

Para el comedor escolar es imprescindible presentar el certificado de trabajo de los progenitores con fecha de 2022. En caso contrario la solicitud no se baremará.

Gracias. Dirección centro.