Circular 100. Informació a les famílies : avaluació curs 21/22 LOMLOE. Información a las familias: evaluación curso 21/22 LOMLOE.

En relació a les novetats del procés d’avaluació del curs 2021/22 s’adjunta la normativa vigente per a la seva consulta.

Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 18 de novembre de 2021 per la qual s’aproven les Instruccions per… Llegeix més»

Circular 98. Curs 22/23 Fons de llibres, recursos didàctics, tecnològics i instruments musicals de primària i EEM. Fondo de libros, recursos didácticos, tecnológicos e instrumentales de primaria y EEM.

A partir del curs 2016-17 el Projecte Fons de llibres,  recursos didàctics, tecnològics i d’instruments musicals, amb l’aprovació del Consell Escolar, es fa extensiu i obligatori per a tot l’alumnat.

El Fons inclou el Programa per al finançament de llibres de text i… Llegeix més»

Circular 99 Curs 22/23 Fons de recursos didàctics Educació Infantil. Fondo de recursos didácticos educación infantil.

El Fons de recursos didàctics d’Educació Infantil inclou