Circular 96 projecte Estímul del Talent Matemàtic (ESTALMAT) sisè de primària.

A  l’atenció de les famílies d’alumnes de 6è d’EP i 1r d’ESO
Per si no us ha arribat la informació per altres canals, us recordam que el període d’inscripció per a les proves de selecció del període 2022-2024 d’ESTALMAT es troba obert fins dia 29 de maig. Per realitzar la inscripció, s’ha d’emplenar el  formulari de la web:

ESTALMAT (ESTímul del TALent MATemàtic) és un programa formatiu orientat a desen- volupar les capacitats i habilitats en Ma- temàtiques dels nins i nines amb especial talent en aquest camp. És un projecte de la Real Academia de Ciencias Exactas, Físicas y Naturales de España consolidat a nivell estatal i que a les Illes Balears organitzen la Universi- tat de les Illes Balears i la Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX.

El projecte Estímul del Talent Matemàtic (ESTALMAT) és un projecte que tracta de detectar, orientar i estimular de manera continuada, al llarg de dos cursos, el talent matemàtic excepcional d’estudiants de 12-13 anys, sense desarrelar-los del seu entorn, mitjançant una orientació setmanal, que s’efectuarà (aproximadament) cada setmana per tres hores.

Us fem arribar un flyer informatiu sobre ESTALMAT-Illes Balears, que celebrarà el proper 4 de juny de 2022 les proves de selecció per al proper curs. Us demanem que feu arribar la informació a tot aquell que considereu que pot estar-hi interessat i, si és possible, que exposeu el flyer a un lloc on els vostres alumnes el puguin veure.

Volem posar especial èmfasi en què no hi ha cap restricció pel que fa al nombre d’estudiants de cada centre o grup que poden inscriure’s a les proves de selecció, i que la inscripció s’ha de formalitzar per part de les famílies i no per part del tutor o tutora del grup.

També us fem saber que es durà a terme una sessió informativa presencial el proper dimarts dia 24 de maig a les 19h a la Sala d’Actes de l’edifici Sa Riera de la UIB a Palma.

Podeu consultar la nostra web: http://estalmat.uib.cat per a estar informats de les darreres novetats, així com les nostres xarxes socials a Instagram, Facebook i Twitter.

També ens oferim a resoldre tots els dubtes que pogueu tenir al correu estalmat@uib.cat

Cordialment,
Equip ESTALMAT – Illes Balears