Circular 34 Al.lèrgies alimentàries. Alergias alimentarias.

Davant l’augment de greus al·lèrgies alimentaries entre l’alumnat del nostre centre educatiu, la comissió de salut, prèvia consulta a la pediatra de zona, acorda restringir  el consum dels aliments al·lèrgens només als grups a on estàn els alumnes amb al·lèrgies greus; posant especial esment a les rutines d’higiene de d’abans i després de berenar, aprofitant l’estanquitat de les aules en aquests moments amb motiu del covid.

Es comparteix la graella a on les famílies han de  consultar els grups i els aliments que no estan permesos.

Es prega el compliment estricte de les indicacions per part de les famílies.

Només es manté a nivell general de centre la prohibició de consum de cítrics (taronja, mandarina, llima…).

Menjador escolar: Donat que al menjador hi ha diferents torns i l’estanquietat de l’espai, monitors/es i material no existeix aquest aliments  estan eliminats  del menú.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.
La comissió de salut del centre i la direcció del centre.

Ante el aumento significativo de graves alergias alimentarias entre los alumnos de nuestro centro educativo, la comisión de salud, previa consulta a la pediatra de la zona, acuerda restringir el consumo de los alimentos con determinados alergenos en los grupos donde están los alumnos que presentan alergias graves, poniendo especial cuidado en las rutinas de higiene antes y después de comer de todas las aulas del centro y aprovechando la estanqueidad de las aulas en estos momentos por la situación covid. Se comparte la tabla donde las familias deben consultar los grupos y los alimentos que no están permitidos.

Se ruega el cumplimiento estricto por parte de de las familias

Se mantiene a nivel general de centro la prohibición de consumo de cítricos ( naranja, ,mandarina, lima…)

Comedor escolar dado que el comedor está organizado en diferentes turnos en los mismos espacios y la estanquiedad del espacio, material y monitores no existe estos alimentos estan eliminados del menú.

Muchas gracias por su colaboración

La comisión de salud y la dirección del centro.