Circular 17 Inici de les classes. Inicio de las clases

Benvolgudes families

Se’ls informa que, amb l’aprovació del Consell escolar, donada la situació actual i per assegurar un inici de curs en les millors condicions de seguretat  i organització , a més de  facilitar la incorporació als serveis complementaris de forma progressiva l’inici de les classes serà el següent:

Divendres dia 10 de setembre

Inicien les classes els alumnes de 4t d’infantil ( 3 anys), 1r,2n i 3r de primària i aula UEECO).Inici del servei de menjador.

Dilluns dia 13 de setembre

Inicien les classes la resta d’alumnes ( 5è i 6è d’infantil, 4t,5è i 6è de primària).Inici del servei d’escoleta i club del cole.

Una salutació. Direcció

Se les informa que, aprobado por el Consejo escolar , y con el objetivo de asegurar un inicio de curso en las mejores condiciones de seguridad y organización , además de facilitar la incorporación a los servicios complementarios, el inicio de las clases es el siguiente

Viernes 10

Inician las clases los alumnos de 4t de infantil ( 3 años), 1º,2º y 3º de primària y aula UEECO. Inicio del servicio de comedor

Lunes dia 13 de septiembre

El resto de alumnos ( 5º y 6º de educación infantil, 4º,5º y 6º de primaria). Inicio del servicio de escoleta y club del cole.

Un saludo. Dirección