Circular 13 Usuaris serveis complementaris i extraescolars.

Benvolgudes famílies

Una vegada revisades les sol.licituds presentades i per donar compliment al Pla de Contingència del curs 2021/2022 es confirma que aquest curs, inicialment, no es pot donar resposta als usuaris eventuals ni fer ús dels serveis per tiquets d’escoleta, menjador i club.

Club cole i Escoleta: infantil, primària i UEECO totes les sol.licituds de cinc dies tenen reserva de plaça pendent de confirmar i d’entregar la documentació.

Menjador Escolar:

Infantil totes les sol.licituds de cinc i tres dies que han presentat el certificat de feina dels progenitors tenen reserva de plaça pendent de confirmar, la resta que no han presentat el certificat en els terminis establerts estan en llista d’espera.

Primària i UEECO totes les sol.licituds de cinc que han presentat el certificat de feina dels progenitors  tenen reserva de plaça pendent de confirmar, la resta que no han presentat el certificat en els terminis establerts estan en llista d’espera.

En cas de no necessitar les places reservades es prega notificar-lo amb brevetat i per escrit al correu ceipieemsonserra@educaib.eu.

Moltes gràcies. Direcció centre

Apreciadas familias

Revisadas las solicitudes presentades y en cumplimiento del Plan de Contingencia se confirma que, inicialmente, no se puede dar respuesta a usuarios eventuales ni hacer uso de tiquets diarios para la Escoleta, Club cole y comedor.

Club cole y escoleta: todas las solicitudes de cino dias tienen reserva de plaza pendiente de confirmar y entregar la documentación .

Comedor escolar

Infantil todas las solicitudes de tres y cinco dias que han presentado el certificado de trabajo de los progenitores tienen reserva de plaza pendiente de confirmar y entrega de documentación. Las familias que no han presentado el certificado de trabajo en los plazos establecidos estan en lista de espera.

Primaria todas las solicitudes de cinco dias que han presentado el certificado de trabajo de los progenitores tienen reserva de plaza pendiente de confirmar y entrega de documentación. Las familias que no han presentado el certificado de trabajo en los plazos establecidos estan en lista de espera.

En el caso de no necesitar la plaza reservada se ruega que lo notifiquen al correo del centro lo antes posible. ceipieemsonserra@educaib.eu

Muchas gracias. Dirección del centro