Cantata EmOZcionart curs 2020/2021.

Benvolgudes Families
Aquest curs  hem acompanyat als nostres alumnes a reconèixer  i a treballar les emocions a totes les aules d’infantil i primària emprenent un gran i meravellós viatge  amb la història  de “El mag d’Oz”.
Cada curs o nivell ha escrit el seu guió amb la interpretació  d’alguna part o capítol de “El Mag d’Oz”.
En aquesta obra, a través dels seus personatges,  l’autor L. Franck Baum ens recorda que hem d’actuar amb prudència, que hem de ser solidaris i ens ensenya que tots els nostres somnis poden esdevenir reals si lluitem per ells amb il·lusió i esforç.
Com que no hem pogut  fer la representació prevista al TRUI TEATRE    l’escola  s’ha convertit en un gran escenari!
Aules, pati, passadissos  i sobretot el gimnàs s’han transformat en un gran estudi audiovisual en el qual durant els mesos de d’abril, maig i juny  hem realitzat  multitud d’assajos i rodatges posant en escena tot el treball realitzat desde principi de curs.
Han participat tots els docents del centre i els 450 alumnes  actuant, cantant, ballant i evidentment tocant els seus instruments amb petites i diferents agrupacions musicals.
Els alumnes han realitzat produccions musicals, plàstiques i sobretot han treballat en equip!
Donar les gràcies al claustre i reconèixer el gran esforç, entusiasme i dedicació  que hi  ha permès dur endavant aquest  projecte .
Agraïr  la  imprescindible col·laboració de l’AFA  amb el projecte amb l’aportació de material,   de la tela i confecció del vestuari de totes les Dorothy del centre  i  a les famílies  que han cercat a Totó i  elaborat diferents vestuaris.
Aquí us compartim imatges dels assajos i  23  vídeos que descriuen la nostra  versió del mag d’OZ.  El que veureu no és més que una petita part del gran viatge que hem començat.
Cada somriure i expressió de satisfacció  que els alumnes ens han regalat, compensa infinitament el gran esforç realitzat.
Esperem que us agradi! CEIPIEEM Son Serra

Vos compartim el  SITE emOZcionART

Apreciadas familias.
Este curso  hemos  acompañado  a nuestros alumnos a reconocer y trabajar las emociones en todas las aulas de infantil y primaria emprendiendo un gran y maravilloso viaje con la historia de “El mago de Oz”.
Cada curso o nivel ha escrito su guión con la interpretación de alguna parte o capítulo de “El Mago de Oz”.
En esta obra, a través de sus personajes, el autor L. Franck Baum nos recuerda que tenemos que actuar con prudencia, que debemos ser solidarios, y nos enseña que todos nuestros sueños pueden convertirse en realidad si luchamos por ellos con ilusión y esfuerzo.
Como  no hemos podido representarla en el Teatro Trui la escuela se ha convertido en un gran escenario.
Aulas, patio, pasillos y sobre todo el gimnasio se han transformado en un gran estudio audiovisual en el que durante los meses de abril, mayo y junio hemos realizado multitud de ensayos y rodajes poniendo en escena todo el trabajo realizado desde principio de curso.
Han participado todos los docentes del centro y los 450 alumnos actuando, cantando, bailando y evidentemente tocando sus instrumentos con pequeñas y diferentes agrupaciones musicales.
Los alumnos han realizado producciones musicales, plásticas y sobre todo han trabajado en equipo!
Dar las gracias al claustro reconociendo el gran esfuerzo, entusiasmo y dedicación que  ha permitido  llevar el proyecto adelante.
Agradecer  la imprescindible colaboración del AFA con el proyecto aportando material,  la tela y la confección del vestuario de todas las Dorothy del centro y a las familias que han buscado a Totó y elaborado diferentes vestuarios.
Aquí les compartimos algunas imágenes de los ensayos y  23 vídeos que describen nuestra versión del mago de OZ.
Lo que veran no es más que una pequeña parte del gran viaje que hemos empezado.
Cada sonrisa y expresión de satisfacción que los alumnos nos han regalado, compensa infinitamente el gran esfuerzo realizado.
Esperamos que les guste. CEIPIEEM Son Serra