Circular 66 Audicions i Cantata curs 2020/2021. Audiciones y cantata curso 2020/2021.

ENLLAÇ/ENLACE:

Benvolgudes famílies,

Vos compartim aquest SITE on trobareu les AUDICIONS del 3r trimestre. Aquest trimestre participan 217 alumnes en les 10 especialitats que imparteix el centre: violí, violoncel, contrabaix, piano, percussió, clarinet, flauta travessera, saxo, trompa, trombó de vares i també els alumnes de l’aula de colors.

Cada dia, abans de les 16.00h,  vos compartirem els vídeos de la jornada d’audicions.

Demanem a les famílies que col·laboreu i dediqueu una estona, durant el dia, a veure tota l’audició a la que el vostre fill i els seus companys/es participen.

(Recordar-vos també que desconecteu els telèfons mòbils i que no es pot entrar ni sortir de la sala mentre es realitza l’audició! )

Mestres i alumnes hem preparat aquestes audicions amb molta il·lusió!

Esperem que vos agradi i que estigueu tots bé!

RECORDAU QUE A PARTIR D’AQUESTA SETMANA JA NO HI HA CLASSES D’HORABAIXA (13.30 A 17.30) Una abraçada!

emOZcion’ART

Aquest curs no hem pogut celebrar la cantata al Trui teatre però tenim una gran sorpresa! (….què serà?…)

Hem dut el teatre a l’escola on hem realitzat una superproducció audiovisual  realitzada als  “estudis artístics “de Son Serra on hem participat tota la comunitat educativa :  alumnes (actors, cantants, instrumentistes, pintors, escriptors, artesans…), mestres (guionistes, directors, fusters, realitzadors, productors, editors de vídeo i so) , AFA ( tela i confecció dels vestits de na Dorothy, teles del chroma, avituallament) i les famílies (vestuari, logística, materials) .

En breu HO compartirem!

Equip directiu

Apreciadas familias.

Os compartimos este SITE donde encontrarán las AUDICIONES del 3er trimestre.

Este trimestre participan 217 alumnos en las 10 especialidades que imparte el centro: violín, violonchelo, contrabajo, piano, percusión, clarinete, flauta travesera, saxo, trompa, trombón de varas y  los alumnos del Aula de Colores.

Cada día, antes de las 16.00h, os compartiremos los vídeos de la jornada de audiciones.

Pedimos a las familias que colaboren y dediquen un rato, durante el día, a ver toda la audición en la que su hijo  y sus compañeros participan.

(Recuerden desconectar los teléfonos móviles y que no se puede entrar ni salir de la sala mientras se realiza la audición!)

Maestros y alumnos hemos preparado estas audiciones con mucha ilusión!

Esperamos que os guste y que estén todos bien!

RECUERDEN QUE A PARTIR DE ESTA SEMANA YA NO HAY CLASES DE TARDE (13:30 A 17:30) .

emOZcion’ART

Este curso no se ha podido celebrar la cantata en el  Trui teatre pero tenemos una gran sorpresa! ¿Qué será?

El teatro ha entrado en el colegio y  hemos realizado una superproducción audiovisual  en los “estudios artísticos” de Son Serra, con la participación de toda la comunidad educativa: alumnos (actores, cantantes, instrumentistas, pintores, escritores, artesanos … ), maestros (guionistas, directores, carpinteros, realizadores, productores, editores de vídeo y sonido), AFA ( dotación de la tela y confección de los trajes de  Dorothy,  dotación  de las telas del chroma) y familias (vestuario, logística, materiales).

¡En breve lo compartiremos !

Equipo directivo