Circular 63 Audicions tercer trimestre i horari classes EEM mes de juny . Audiciones tercer trimestre y horario clases EEM mes de junio.

Benvolgudes famílies.

Vos informem que durant la setmana 31 de maig al 4 de juny , en horari de 8.30 a 13.30h  es realitzaran les audicions d’instrument dels alumnes   primària i ensenyaments de música. Durant aquesta setmana es permuten les classes d’Instrument i Llenguatge musical d’horabaixa per les audicions del matí. No hi hauran sessions lectives  d’horabaixa (13.30 a 17.30) a cap curs de 1r a 6è de primària.

Per altra banda a partir del 31 de maig i fins el 22 de juny, durant l’horari lectiu del matí (8.30 a 13.30), es realitzaran totes les sessions habituals de les assignatures EEM (Llenguatge musical, Cor i classe col·lectiva). No hi haurà classe ni de llenguatge musical ni d’instrument durant l’horabaixa (13.30 a 17.30) a cap curs de 1r a 6è de primària.

Es prega lectura de la circular adjunta amb tota la informació

Audicions i classes EEM tercer trimestre

Una salutació. Equip directiu.

Apreciadas  Familias,

Les  informamos que durante la semana del 31 de mayo al 4 de junio , en horario de 8.30 a 13.30h se realizarán las audiciones de instrumento de los alumnos de primaria y enseñanzas de música.  Durante esta semana se permutan las clases de Instrumento y Lenguaje musical de tarde para las audiciones de la mañana. No habrá sesiones  lectivas de tarde (13:30 a 17:30) en ningún curso de 1º a 6º de primaria.

Por otra parte a partir del 31 de mayo y hasta el 22 de junio,durante el horario lectivo de la mañana (8.30 a 13.30), se realizarán todas las sesiones habituales de las asignaturas EEM (Lenguaje musical, Coro y clase colectiva). No habrá clase ni de lenguaje musical ni de instrumento durante las tardes de junio (13:30 a 17:30) en ningún curso de 1º a 6º de primaria.

Se ruega lectura de la circular adjunta con toda la

información:  Audiciones y clases EEM tercer trimestre

Un saludo.Equipo directivo

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *