Circular 61. Mesures d’estiu. Medidas de verano

Benvolgudes famílies.

Pregam la seva col·laboració en els següents apartats.

Aigua

Donat que les fonts d’aigua estan clausurades  ( Pla de Contingència)  amb la pujada de temperatures  pregam que  tots els alumnes  duguin l’aigua suficient per a  la jornada escolar ( poden dur dues cantimplores/ampolles d’aigua. )

Mascaretes

Recordin que  tots els alumnes s’han de canviar diàriament la mascareta i dur sempre una mascareta de recanvi a la seva motxilla o bossa.

Dins el recinte escolar ( recordatori)

• S’ha d’anar amb la roba adequada ( no roba de platja) .
  • No estan permeses les xancles, sabates amb rodes o llums.

Gràcies. Direcció.

TOTS JUNTS EDUCAM!

Apreciadas familias.

Solicitamos su colaboración con las siguientes indicaciones.

Agua

Mascarillas

Recuerden que los alumnos deben cambiarse diariamente la mascarilla y tener en la mochila o bolsa una mascarilla de repuesto.

En el recinto escolar (recordatorio)

• Asistir con la ropa adecuada ( no ropa de playa)
  • No están permitidas las chanclas, deportivas con ruedas o luces.

Gracias. Dirección

TODOS JUNTOS EDUCAMOS!