Circular 51 El pas de primària a secundària

Benvolgudes famílies de sisè de primària.
S’acosta l’inici del període d’adscripció a secundària pel curs vinent 2021/2022.
Donades les actuals circumstàncies rebreu tota l’informació per la plana web, reunions  virtuals via MEET, agenda escolar amb el recolzament de les Famílies Enllaç de les classes dels vostres fills/es.
Els instituts adscrits IES Emili Darder, IES Guillem Sagrera i IES Joan Maria Thomas estan fent arribar la seva informació al centre que es compartirà amb vostès la pròxima setmana.
Avui rebreu pel vostre correu electrònic un qüestionari per familia. Es important emplenar-lo.
Moltes gràcies. Equip directiu.

Apreciadas familias de sexto de primària.
Se acerca el inicio del periodo de adscripción a secundaria para el próximo curso 2021 / 2022.
Dadas las actuales circunstancias recibirán toda la información a través la página web, reuniones  virtuales via MEET, agenda escolar con el apoyo de las Familias Enlace de las clases de sus hijos / es.
Los institutos adscritos IES Emili Darder, IES Guillem Sagrera e IES Joan Maria Thomas están haciendo llegar su información al centro que se compartirá con ustedes la próxima semana.

Hoy recibirán en su correo electrónico un cuestionario para las familias.

Es importante su respuesta.

Muchas gracias. Equipo directivo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *