Circular 60 Proper destí Conferència de la ONU pels oceans. Próximo destino Conferencia mundial de la ONU para los océanos. Xarxa Escoles UNESCO.

Benvolgudes famílies Lua(PLastiquina) ha de continuar el viatge després d’haver compartit amb la nostra comunitat educativa el missatge sobre la situació actual d’emergència climàtica dins del Programa Desplastifica’t de la xarxa de sostenibilitat de les escoles UNESCO.

La seva propera destinació és participar a la  Conferència del Decenni de les Nacions Unides per als Oceans 2024 que tindrà lloc a l’abril a la ciutat de Barcelona.

Donar les gràcies a les famílies que han contestat al qüestionari “Campanya DESPLASTIFICA’T Xarxa d’escoles UNESCO.    CEIPIEEM Son Serra”.

Compartir els seus compromisos en família així com les accions que duen a terme, són un clar exemple de la importància de les nostres accions diàries i del seu impacte mediambiental.

Junts eduquem als ciutadans i ciutadanes del futur!

Gràcies. Comissió UNESCO.

Material per visionar en família al final.

Apreciadas familias

Lua/PLastiquina debe continuar su viaje después de haber compartido con nuestra comunidad educativa el mensaje sobre la situación actual de emergencia climática dentro del Programa Desplastifícate de la red de sostenibilidad de las escuelas UNESCO.

Su próximo destino es participar en la  Conferencia del Decenio de las Naciones Unidas para los Océanos 2024 que tendrá lugar en abril en la ciudad de Barcelona .

Dar las gracias a las familias que han contestado al cuestionario “Campanya DESPLASTIFICA’T  Xarxa d’escoles UNESCO.     CEIPIEEM Son Serra“.

Compartir sus compromisos en familia asi como las acciones que están llevando a cabo, son una claro ejemplo de la importancia de la importancia de nuestras acciones diarias y de su impacto medioambiental .

¡Juntos educamos a los ciudadanos y ciudadanas del manaña!

Gracias. Comisión UNESCO

Material para visionar en familia ( clicar sobre el texto)

Corto LEMON (Fundación Reina Sofía) Una historia de plástico GREENPEACE España