30 de gener Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) .

El pròxim 30 de gener, des de 1964, se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Gandhi.

Aquest dia, al pati del centre,  l’orquestra interpretarà un fragment part de la 9a Simfonia de Beethoven. L’alumnat i docents del centre, acompanyants per l’orquestra, cantarem el famosíssim Himne o Oda a l’alegria.

A les aules s’ha treballat la figura del compositor Ludwig van Beethoven i el significat de l’Himne.

L’aula de colors participarà en l’acte programat pel Departament de Cultura i Patrimoni del Consell de Mallorca a La Misericòrdia, per al Dia Escolar de la No-violència i la Pau.

Es prega que tot l’alumnat i docents duguin una peça de roba de color blanc.

Una salutació. Direcció

El próximo 30 de enero, desde 1964, se celebra el Día Escolar de la No violencia y la Paz (DENIP) para recordar el legado de Mahatma Gandhi.

Ese día, en el patio del centro. la orquesta interpretará un fragmento parte de la 9a Sinfonía de Beethoven. El alumnado y docentes del centro, acompañados por la orquesta, cantaremos el famoso Himno u Oda a la alegría.

En las aulas se ha trabajado la figura del compositor Ludwig van Beethoven y el significado del Himno.

El aula de colores participará en el acto programado por el Departamento de Cultura y Patrimonio del Consejo de Mallorca en La Misericordia, para el Día Escolar de la No-violencia y la Paz.

Se ruega que todo el alumnado y docentes lleven puesta una prenda de color blanco.

Un saludo. Dirección