Circular 49 Concert de Nadal primària. Concierto de Navidad primaria.

Benvolgudes famílies.

Pel concert de dijous, al pati del centre, la vestimenta de l’alumnat és

1r,2r i 3r de primària calçons/falda obscurs, jersei/camisa/camiseta blanca.

4t,5è i 6è de primària com a les audicions calçons/falda obscurs, jersei/camisa/camiseta blanca

Els alumnes poden dur un petit detall nadalenc SENSE LLUM.

El centre enregistrarà el concert i ho compartirà amb les famílies per les plataformes habituals.

Les famílies no han d’enregistrar el concert perquè no tenen autorització d’ús d’imatge i veu ni de l’alumnat ni dels docents del centre.

Es prega col·laborar i complir amb les normes del centre. Moltes gràcies.

Direcció del centre

Apreciadas familias.

Para el concierto del jueves ,en el patio del centro, la vestimenta del alumnado es

1º,2º y 3º de primaria pantalón o falda oscura, camisa/camiseta/jersey blanca.

4º,5º y 6º de primaria como en las audiciones pantalón o falda oscura, camisa/camiseta/jersey blanco.

Los alumnos/as pueden incorporar en su vestimenta un pequeño detalle navideño SIN LUCES.

El centro grabará el concierto y lo compartirá con las familias en la plataforma habitual.

Las familias no deben grabar las actuaciones ya que no tienen autorización para el uso de imagen y voz ni de los alumnos ni de los docentes del centre.

Se ruega su colaboración y cumplir con las normas del centro. Muchas gracias.

Dirección del centro.