Circular 48 Eduteca IB. Biblioteca escolar de les Illes Balears. Biblioteca escolar de las Islas Baleares.

Compartim la convidada a les families per part del Servei d’Innovació de la Conselleria d’Educació per conèixer la biblioteca escolar de les Illes Balears.

Una salutació. Direcció

El  dijous, 14 de desembre, a les 18h oferirem el darrer webinar de 2023, en aquesta ocasió adreçat a les famílies, però on també estan convidats tots els docents que vulguin conèixer Eduteca IB, la biblioteca escolar de les Illes Balears.

Cal registrar-s’hi per rebre l’enllaç al zoom i totes les persones que ho facin després rebran l’enllaç a l’enregistrament de la sessió, tant si hi han assistit com si finalment no ho han fet.

Us demanam que faceu difusió d’aquest webinar entre el vostre claustre i les famílies del vostre centre i esperam que aquesta informació sigui del vostre interès.

Cordialment,
Servei d’Innovació Educativa.Direcció General de Primera Infància i Atenció a la Diversitat

Compartimos  las invitación a las familias por parte del Servicio de Innovación Educativa para conocer la biblioteca escolar de las Islas Baleares. Un saludo. Dirección centro.

El jueves, 14 de diciembre, a las 18h ofreceremos el último webinar de 2023, en esta ocasión dirigido a las familias, pero donde también están invitados todos los docentes que quieran conocer Eduteca IB, la biblioteca escolar de las Islas Baleares.

Es necesario registrarse para recibir el enlace al zoom y todas las personas que lo hagan después recibirán el enlace a la grabación de la sesión, tanto si han asistido como si finalmente no lo han hecho.

Cordialmente,
Servicio de Innovación Educativa. Dirección General de Primera Infancia y Atención a la Diversidad.