Circular 43 Campanya solidària Nadal. Campaña solidaria Navidad.

Benvolgudes famílies.

Com cada curs, en aquestes dates, el claustre, les families i l’ alumnat col.laborem amb un Centre de Recollida d’aliments de Caritas (Palma),  amb la donació de productes bàsics d’alimentació (OLI, BRIKS DE BROU, LLET,SUCRE, GALETES, CEREALS I CONSERVES (tomàtiga, paté, sardines, tonyina…) que seran encaminats cap a les persones que ho necessitin a dels 16 Centres de Distribució d’Aliments (CDA) o als punts de repartiment parroquials.

A partir de demà els alumnes poden dur la seva aportació voluntària.

Una salutació. Claustre Son Serra.

Apreciadas familias.

Como cada curso, en estas fechas, el claustro, las familias y los alumnos colaboramos con un centro de recogida de alimentos de Caritas (Palma) mediante la donación voluntaria de productos básicos de alimentación (ACEITE, BRIKS DE CALDO, LECHE, AZÚCAR, GALLETAS, CEREALES Y CONSERVAS (tomate, paté, sardinas , atún…) que serán repartidos entre las personas que lo necesiten en los 16 Centros de Distribución de Alimentos (CDA) o en los puntos de reparto parroquiales.

A partir de mañana se pueden empezar a traer las aportaciones voluntarias.
Un saludo. Claustro Son Serra.