Circular 37 Activitat proviatge d’estudis de sisè de primària. Actividad proviaje de estudios de sexto de primaria.

Estimades famílies,

Ens posam en contacte amb vosaltres per informar-vos que tornam amb l’activitat de Venda de coques pro-viatge d’estudis dels alumnes de sisè de primària a l’hora del pati.

A partir d’aquest divendres 17 de novembre,  i cada divendres fins nou avís, el alumnes de 6è han organitzat amb els seus tutors/es, una paradeta en temps de pati on la resta d’alumnes, de forma voluntària, podran adquirir una porció de  coca per berenar amb l’aportació d’un euro .

És una activitat que es realitza amb molta d’il·lusió per part de les famílies i dels nostres alumnes de 6è, amb coques elaborades seguint el protocol d’ingredients aptes a la nostra escola, respectant al·lèrgies i intoleràncies.

Totes les coques tindran un cartell amb el seu llistat d’ingredients per escrit.

Aquesta activitat està sota la supervisió de la comissió de salut i aprovada pel consell escolar.

Moltes gràcies

Equip docent  de sisè de primària.

Apreciadas familias,

Les informamos que regresa la actividad de Venta de cocas pro-viaje de estudios de los alumnos de sexto de primaria durante la hora del patio.

A partir de este viernes 17 de noviembre, y cada viernes hasta nuevo aviso, los alumnos de 6º organizaran con sus tutores/as, en tiempo de patio un tenderete donde el resto de alumnos del centro, de forma voluntaria, podrán adquirir una porción de coca, bizcocho para merendar con la aportación de un euro.

Es una actividad que se realiza con mucha ilusión por parte de las familias y de nuestros alumnos de 6º, con cocas y bizcochos elaborados siguiendo el protocolo de ingredientes aptos en nuestra escuela, respetando alergias e intolerancias. Todas las cocas y bizcochos tendrán un cartel con su listado de ingredientes escrito.

Esta actividad se encuentra bajo la supervisión de la comisión de salud y aprobada por el consejo escolar.

Muchas gracias

Equipo docente de sexto de primaria.