Circular 30 Primera reunió de famílies enllaç. Primera reunión de familias enlace.

Benvolgudes famílies.

Avui hem tingut la primera reunió amb les famílies enllaç del nostre centre.
S’han tractat temes molt importants (obres al centre, menjador escolar, llibres d’aula, cantata, festes, concerts de Nadal, ancoratge porta d’entrada…). També s’han recordat les funcions i els compromisos amb la comunitat educativa.
Durant aquest curs s’actualitzarà conjuntament el document de les famílies enllaç.
Moltes gràcies per la vostra assistència i aportacions.

Direcció centre i AFA Son Serra

Apreciadas familias.

Hoy se ha celebrado la primera reunión con las familias enlace de nuestro centro.
Se han tratado temas muy importantes (obras en el centro, comedor escolar, libros de aula, cantata, fiestas, conciertos de Navidad, anclaje de la puerta de entrada...).También se han  recordado las funciones y compromisos con la comunidad educativa.
Durante este curso se actualizará, de forma conjunta, el documento de las familias
Muchas gracias por vuestra asistencia y aportaciones.

Dirección centro y AFA Son Serra