Circular 5 AFA CEIPIEEM Son Serra.

Benvolgudes famílies.

Finalitzat el curs 22/23 i programant el curs vinent, el centre vol reconèixer la tasca, col·laboració i compromís de l’AFA , especialment de la seva Junta Directiva.

La dedicació als nostres alumnes i a les seves famílies, les propostes i suggeriments presentats en diferents àmbits ( …activitats extraescolars i escolars, serveis complementaris, Consell Escolar, reunions amb la conselleria i Ajuntament de Palma, ajudes, Cantata, sortides..) s’han traduït en una millora per a tota la comunitat educativa del CEIPIEEM Son Serra.

Moltes gràcies !

CEIPIEEM Son Serra.

Apreciadas familias.

Finalizado el curso 22/23 y programando ya el próximo curso, el centro quiere reconocer la tarea, colaboración y compromiso de la AFA , especialmente de su Junta Directiva.

La dedicación a nuestros alumnos y a sus familias, las propuestas y sugerencias presentadas en diferentes ámbitos ( ...actividades extraescolares y escolares, servicios complementarios, Consejo escolar, reuniones con la consejería y Ayuntamiento de Palma, ayudas, Cantata, salidas...) se han traducido en una mejora para toda la comunidad educativa del CEIPIEEM Son Serra.

Muchas gracias.
CEIPIEEM Son Serra