Circular 111. Informació Cantata de centre. Información Cantata de centro.

Benvolgudes families .

Després de tres anys tornam al Trui amb molta màgia i ho volem compartir amb les familíes i professionals que ens han acompanyat aquest curs.

El dijous dia 22 de juny us esperam!

La representació comença a les 10’30, 10 minuts abans ( 10’20 hrs) es tancaràn les portes d’accés.

Es recorda que dins el teatre s’han d’apagar els mòbils i, per donar compliment a la LLei de Protecció, no es poden fer enregistraments ni fotografies particulars

El centre compartirà a les seves plataformes el concert enregistrat .

Per aforament del teatre cada familia pot disposar de tres entrades.

La col.laboració per cada entrada és de 6 euros ( sota la supervisió del consell escolar del centre).

El centre es reserva el dret d’admissió.

Gràcies. Equip directiu.

Apreciadas familias.

Después de tres años regresamos al Trui Teatro con mucha magia y lo queremos compartir con las familias y los profesionales que nos han acompañado durante este curso .

¡El jueves 22 de junio os esperamos!

La representación comienza a las 10’30 hrs, 10 minutos antes ( 10’20hrs) se cerraran las puertas de acceso.

Se recuerda que en el interior del teatro se deben apagar los móviles y , en cumplimiento de la Ley de Protección, no se puede grabar ni fotografiar la Cantata .

El centro compartirá en sus plataformas la grabación del concierto.

Debido al aforo del teatro cada familia puede disponer de tres entradas.

La col.laboración por cada entrada es de 6 euros ( bajo la supervisión del consejo escolar del centro).

El centro se reserva el derecho de admisión.

Gracias Equipo directivo.