Circular 92 . Dies de Cultura i del LLibre: ” La màgia de compartir moments”. Dias de Cultura y del Libro.

Com varem informar a la circular anterior , a partir del dia 17 fins el dia 28 d’abril es celebren al nostre centre els Dies de Cultura i LLibre: ” La màgia de compartir moments”.

El dia 19 i 20 reprenem l’activitat ” El dia del llibre ve a l’escola”.La llibreria Colom participa, de nou, en aquesta activitat que té com a objectiu crear l’hàbit dels nostres d’alumnes d’incorporar cada any per aquesta celebració un llibre a la seva biblioteca de casa .

Els llibres estaran exposats des del dia 19 a l’entrada del centre .

El dijous 20 tots els alumnes que ho desitgin podran adquirir el seu llibre, durant l’horari lectiu o a la sortida amb les seves famílies.

El dia 27 d’abril, en horari lectiu, s’han programat tallers participatius internivells i el dia 28, en horari lectiu, Jocs Florals amb concerts, teatre i espectacles diferents.

Una salutació. Equip directiu.

Como informamos en la circular anterior, a partir del día 17 hasta el día 28 de abril se celebran en nuestro centro los Días de Cultura y Libro: "La magia de compartir momentos"

El día 19 y 20 retomamos la actividad " El día del libro viene a la escuela".
La librería Colom participa de nuevo, en esta actividad que tiene como objetivo crear el hábito de nuestros alumnos de incorporar  cada año, por esta celebración,  un libro en su biblioteca de casa .
Los libros estarán expuestos desde el día 19 en la entrada del centro.
El viernes 20 todos los alumnos que lo deseen  podrán adquirir su libro, durante el horario lectivo o  a la salida de clase con sus familias.
El día 27 de abril, en horario lectivo, se han programado  talleres participativos interniveles y el día 28,en horario lectivo, Juegos Florales con conciertos, teatro y diversos espectáculos.
Un saludo. Equipo directivo.