Circular 91 Informació segon i tercer trimestre.

Benvolgudes famílies.

El dimecres dia 5 d’abril finalitza el segon trimestre del curs 2022/23.

Ens fa molta il·lusió reprendre les nostres activitats, durant aquests dies els professors d’educació física han programat una jornada esportiva i lúdica al parc d’Arabella. Es prega que aquest dia els alumnes duguin una vestimenta adequada. Gràcies de nou a la nostra AFA per la camiseta d’aquest curs que fomenta el sentiment de pertinença de l’alumnat.

L’activitat està aprovada pel Consell Escolar  i informada la  Policia Local .

Tercer trimestre

Inici del trimestre dia 17 d’abril fins dia 23 de juny (darrer dia de menjador 22 de juny). El mes d’abril vos informaren de les activitats i tallers programats per celebrar el Dia del Llibre.

Amb molta màgia us comuniquem que

CANTATA FINAL DE CURS
Tornam al Trui Teatre el dia 22 de juny !

A tenir en compte, entre altres procediments, durant el tercer trimestre
Convocatòries de reunions de famílies d’infantil i primària a la plana web (recordatori per famílies enllaç). Jornades de Portes Obertes. Procés d’escolarització curs 2023/24 ( adscripció, sol·licituds i matrícula).
Convocatòria de Beques i ajudes per alumnat amb Necessitats Específiques de Suport Educatiu
Procés de valoració i sol·licitud de plaça menjador, escoleta i club del cole curs 2023/24.

Informació Cantata ( horaris,assaig, roba i camiseta del centre…) i recollida entrades.
Informació de la quota anual del material escolar i del Fons de llibres i recursos didàctics curs 2023/24. Reunió PLIAS. Informació emmagatzemant, afinació, manteniment d’instruments i taquilles del curs 2023/24. Publicació del calendari escolar 2023/24.

En l’àmbit acadèmic. Informes  acadèmics segon i tercer trimestre.

Formulari assignatura de religió.

Adjudicació instruments 1r primària integrat.

Proves d’accés de l’alumnat de nova admissió pels ensenyaments integrats de música

Recordin consultar l’agenda escolar, la plana web, el calendari i les comunicacions via GESTIB.

Gràcies. Equip directiu