CIRCULAR 73.Banda Simfònica CEIPIEEM Son Serra. Banda Sinfónica CEIPIEEM Son Serra.

Benvolgudes famílies.

Des de l’AFA i el CEIPiEEM Son Serra pensem que el projecte de banda simfònica com a activitat extraescolar és mereixedor de la nostra insistència per a dur-ho endavant, ja que ofereix un lloc on continuar formant-se musicalment d’una forma diferent.

Per aquest motiu us proposem un nou dia i horari per a dur-ho a terme: els DIMARTS de 16 a 17:30.

Encara que l’activitat està pensada inicialment per exalumnes del centre, també està oberta a joves del barri fins a 17 anys que sabin tocar un instrument d’orquestra/banda, i també a alumnes actuals del centre a partir de 5è de primària/3r EEM. Si necessiteu més informació contactar a

lferrer@ceipsonserra.org

Us demanem que una vegada hàgiu pensat i reflexionat a sobre si podeu o no apuntar-vos a aquesta activitat, ompliu aquest formulari que estarà disponible fins diumenge dia 12/02/2023 a les 23:59

LLoc. CEIPIEEM Son Serra

Horari: DIMARTS de 16 a 17:30.

Preu 20€ mensuals

Desde el AFA y el CEIPiEEM Son Serra pensamos que el proyecto de banda sinfónica como actividad extraescolar es merecedor de nuestra insistencia para llevarlo adelante, ya que ofrece un lugar donde continuar formándose musicalmente de una forma diferente .

Por este motivo le proponemos un nuevo día y horario para llevarlo a cabo: los MARTES de 16 a 17:30.

Aunque la actividad está pensada inicialmente por exalumnos del centro, también está abierta a jóvenes del barrio hasta 17 años que saben tocar un instrumento de orquesta/banda, y también a alumnos actuales del centro a partir de 5º de primaria/3º EEM .

Si necesita más información contactar a lferrer@ceipsonserra.org

Le pedimos que una vez haya pensado y reflexionado sobre si puede o no apuntarse a esta actividad, rellene este formulario que estará disponible hasta el domingo día 12/02/2023 a las 23:59

Sitio. CEIPIEEM Son Serra

Horario:MARTES de 16 a 17:30.

Precio 20€ mensuales