Circular 66. Reunió Cor d’adults. Reunión coro de adultos.

EL COR D’ADULTS REPRÈN LA MARXA!!

Amb aquesta circular volem convocar a tots aquells que vàreu omplir el formulari per formar part del Cor d’Adults de la nostra escola, a la reunió que tindrà lloc el dimarts dia 24/01/2023 a les 20:00 a l’aula modular amb la directora del cor.
En aquesta reunió s’explicarà el funcionament de les classes, així com una petita prova per col·locar les veus.
El cor comença el mes de febrer amb la col.laboració de l’AFA.

Volem aprofitar per recordar que la inscripció continuar oberta a través del formulari que trobareu a la Circular 56. Gràcies.

Una salutació. Equip directiu

EL CORO DE ADULTOS RETOMA LA MARCHA!!

Con esta circular queremos convocar a los/as interesados/as que cumplimentaron el formulario para formar parte del Coro de Adultos de nuestra escuela, a la reunión que tendrá lugar el martes día 24/01/2023 a las 20:00 en el aula modular con la directora del coro.
En esta reunión se explicará el funcionamiento de las clases, así como una pequeña prueba para distribuir las voces.
El coro comienza el mes de febrero con la colaboración del AFA.

Queremos aprovechar para recordar que la inscripción continúa abierta a través del formulario que encontrarán en la Circular 56. Gracias.

Un saludo. Equipo directivo.