Circular 65.REUNIÓ ALUMNAT I FAMÍLIES BANDA SIMFÒNICA( extraescolars). REUNIÓN ALUMNADO Y FAMILIAS BANDA SINFÓNICA (extraescolares).

ARRANQUEM LA BANDA SIMFÒNICA!!

Bon dia

Per la present circular convoquem als alumnes, acompanyats per un membre de la seva família, a la reunió que tindrà lloc el dimecres dia 25/01/2023 a les 18:00 a l’aula modular amb el director de la banda simfònica (extraescolar).

La banda comença el mes de febrer amb la col.laboració de l’AFA.

Estam molt contents!

Així mateix, volem aprofitar per recordar que la inscripció continuar oberta a través del formulari que trobareu a la Circular 61.

L’equip directiu.

¡EMPIEZA LA BANDA SINFÓNICA!

Buenos días

Por la presente circular convocamos a los alumnos, acompañados por un miembro de su familia, en la reunión que tendrá lugar el miércoles día 25/01/2023 a las 18:00 en el aula modular con el director de la banda sinfónica (extraescolar ).

La banda comienza el mes de febrero con la colaboración del AFA.

¡Estamos muy contentos!

Asimismo, queremos aprovechar para recordar que la inscripción continua abierta a través del formulario que encontrará en la Circular 61.

El equipo directivo.