Circular 64. Evacuació centre. Evacuación centro.

Estimades famílies.
Avui, davant una alarma d’emergència a la cuina del centre, s’ha posat en marxa el pla d’emergència.
L’incident, notificat al 112, ha estat resolt abans de l’arribada dels Bombers i Policia Local, per aquest motiu no s’ha traslladat a la totalitat d’alumnes al punt d’encontre.
Donar a l’enhorabona als alumnes, als docents i al personal del centre per la ràpida resposta i l’organització.

Una salutació. Direcció.

Apreciadas familias.

Hoy,ante una alarma de emergencia en la cocina del colegio, se ha puesto en marcha el plan de emergencia.

El incidente, notificado al 112, se ha resuelto antes de la llegada de la Policia Local y Bomberos, por este motivo no se ha trasladado a la totalidad de los alumnos al punto de encuentro.

El centro se ha evacuado correctamente.Dar la enhorabuena a los alumnos, profesores y personal del centro por la rápida respuesta y organización.

Un saludo. Dirección.