Celebrem Sant Antoni i Sant Sebastià.Celebramos San Antoni y San Sebastián.

Benvolgudes families.

Un dels trets d’identitat del nostre centre és donar a conèixer i gaudir de les celebracions i festes populars donat que formen part de la nostra cultura i tradicions independentment del seu caire religiós.

El pròxim dijous, dins l’horari lectiu, els alumnes i docents celebrarem Sant Antoni i Sant Sebastià amb la presència de la colla de dimonis de Son Rapinya.

Dins les activitats programades s’inclouen tallers i cançons tradicionals a educació infantil, activitats artístiques i cançons tradicionals a educació primària.

Us pregam que aquest dia la vestimenta dels seus fills/es dugui una combinació de color vermell i negre.

Moltes gràcies i feliç Sant Sebastià.

Recordin que a la plana web s’ha compartit l’activitat de l’associació de veïns Foguerons de Sant Antoni dissabte 14 de gener.

Una salutació. Direcció centre

Apreciadas familias.

Uno de los rasgos de identidad de nuestro centro es dar a conocer y disfrutar de las celebraciones y fiestas populares que forman parte de nuestra cultura y tradiciones independientemente de su cariz religioso.

El próximo jueves, dentro del horario lectivo, los alumnos y docentes celebraremos Sant Antoni y Sant Sebastià con la presencia del grupo de demonios de Son Rapinya.

Dentro de las actividades programadas se incluyen talleres y canciones tradicionales en educación infantil, actividades artísticas y canciones tradicionales en educación primaria.

Les pedimos que este día la vestimenta de sus hijos/as lleve una combinación de color rojo y negro.

Muchas gracias y feliz San Sebastián.

Recuerden que en la página web se ha compartido la actividad de la asociación de vecinos Foguerons de Sant Antoni el sábado 14 de enero.

Un saludo. Dirección centro.