Circular 61.Banda Simfònica CEIPIEEM Son Serra. Banda Sinfónica CEIPIEEM Son Serra.

Amb molta il.lusió presentem el nostre projecte conjunt de Banda Simfònica CEIPIEEM Son Serra.

Des de  l’AFA I el CEIPIEEM Son Serra volem convidar, especialment a tots els exalumnes que hagi cursat Ensenyaments Elementals de Música i als nostres alumnes amb ganes de formar part d’una agrupació musical, a unir-vos a la nova agrupació del centre.

També estau convidats a participar els joves de la barriada amb coneixements musicals i amb instrument de vent o corda ( excepte guitarra, llegir circular 30) .

Amb l’objectiu de continuar creixent com persones i músics oferint-vos un espai on tocar, gaudir, compartir i fer-nos gaudir a tots amb la música.

Tota la informació a la circular adjunta. Us esperem!

Con mucha ilusión presentamos nuestro proyecto conjunto de Banda Sinfónica CEIPIEEM Son Serra.

Desde el AFA y el CEIPIEEM Son Serra queremos invitar especialmente a todos nuestros exalumnos y a los alumnos actuales que hayan o estén cursando las Enseñanzas Elementales de Música y con ganas de formar parte de una agrupación musical a que os unáis.

También estáis invitados a participar los jóvenes de la barriada con conocimientos musicales e instrumento de viento o cuerda ( excepto guitarra, ver circular 30).

Con el objetivo de continuar creciendo como personas y músicos os ofrecemos un espacio donde tocar, disfrutar y compartir la música con todos.

Toda la información está en la circular adjunta.

FORMULARI https://docs.google.com/forms/d/1aG6WeGwgt5IA7BxY3266Dbc5U4GEn3KRHc4g04XqekQ/edit