Circular 56. Activitats d’adults. El cor d’adults del nostre centre. El coro de adultos del centro.

Estimades famílies.

Des de l’AFA i CEIPIEEM Son Serra volem reprendre el nostre cor d’adults que es va haver de suspendre a causa de la pandèmia.

Tenim moltes ganes que us torneu a animar i unir al Cor d’adults de l’Escola amb els objectius de passar-ho bé, aprendre música i cant, difondre els valors i el projecte educatiu del centre, i sobretot, poder compartir moments inoblidables amb l’alumnat

Si tens ganes d’aprendre…és igual si creus que no saps cantar o et fa un poc de vergonya!
És un cor obert, a on pot participar també qualsevol persona del barri.

Gaudeix de les classes fresques i dinàmiques de Roberta Minnucci, professora amb gran experiència en el món de la docència tant d’infants com d’adults i que ha participat en gales líriques a diferents teatres i auditoris de la geografia europea com el Teatre Reial de Madrid. Col·labora regularment amb l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears

Si estàs interessat/ada, per favor omple aquest breu formulari

Dimarts de 20 a 21 hrs. Cuota 20€ mensuals.

CEIPIEEM Son Serra i AFA.

Apreciadas familias.

Desde el AFA y CEIPIEEM Son Serra queremos reanudar nuestro coro de adultos que tuvo que suspenderse debido a la pandemia.

Tenemos muchas ganas de que os  volváis a unir al Coro de adultos de la escuela con los objetivos de pasarlo bien, aprender música y canto, difundir los valores y el proyecto educativo del centro, y sobre todo, poder compartir momentos inolvidables con el alumnado.

Si tienes ganas de aprender…  ! da igual si crees que no sabes cantar o te da un poco de vergüenza!

Es un coro abierto, en el que puede participar también cualquier persona del barrio.

Disfruta de las clases frescas y dinámicas de Roberta Minnucci, profesora con gran experiencia en el mundo de la docencia tanto de niños como de adultos y que ha participado en galas líricas en diferentes teatros y auditorios de la geografía europea como el Teatro Real de Madrid. Colabora regularmente con la Orquesta Sinfónica de las Islas Baleares.

Si estás interesado/a, por favor rellena este breve formulario.

Martes de 20 a 21 hrs.       Cuota 20€ mensuales

CEIPIEEM Son Serra i AFA.