Anuari de l’Educació a les Illes Balears. CEIPIEEM Son Serra. Anuario de la Educación en las Islas Baleares.

Benvolgudes famílies.

Compartim el capítol inclòs a l’Anuari de l’Educació de les Illes Balears 2022, coordinat pel grup de recerca Gifes Uib i que compta amb el suport de Colonya Caixa Pollença.

“Desenvolupament de competències bàsiques mitjançant un programa de música integrat. El cas del CEIPIEEM Son Serra”, elaborat pels doctors Llorenç Gelabert Gual (GEDHE-UIB), Víctor Alejandro Sánchez Azanza (I+DEL-UIB) i Noemy Berbel Uib (GRAIE-UIB).

Moltes gràcies als doctors Llorenç Gelabert Gual (GEDHE-UIB), Víctor Alejandro Sánchez Azanza (I+DEL-UIB) i Noemy Berbel Uib (GRAIE-UIB).

Seguim treballant per dignificar la presència de la música a l’escola!!!

CEIPIEEM Son Serra

Apreciadas familias. Compartimos con ustedes el capítulo incluido en el Anuario de la Educación de las Illes Balears 2022, coordinado por el grupo de investigación Gifes Uib y que cuenta con el apoyo de Colonya Caixa Pollença.

“Desarrollo de competencias básicas mediante un programa de música integrado. El caso del CEIPIEEM Son Serra”elaborado por los doctores Llorenç Gelabert Gual (GEDHE-UIB), Víctor Alejandro Sánchez Azanza (I+DEL-UIB) y Noemy Berbel Uib.

Muchas gracias a los doctores Llorenç Gelabert Gual (GEDHE-UIB), Víctor Alejandro Sánchez Azanza (I+DEL-UIB) y Noemy Berbel Uib (GRAIE-UIB).

¡Seguimos trabajando para dignificar la presencia de la música en la escuela!

CEIPIEEM Son Serra