Circular 15 Al.lèrgies alimentàries. Alergias alimentarias.

Davant presència d’al·lèrgies alimentaries greus entre l’alumnat i l’equip docent del nostre centre educatiu, està prohibit a nivell general  a tot el recinte escolar dins la jornada escolar, patis i serveis complementaris/extraescolars el consum de cítrics (taronja, mandarina, llimona, …) i fruits secs (avellanes, nous, ametlles, pipes, anacards, …).

A més a més, a l’etapa d’educació infantil i 1r d’educació  primària es mantindrà l’estanquitat de grups a l’hora del berenar; de manera que si un alumne presenta una al·lèrgia greu davant qualque aliment, queda prohibit el seu consum a tot el grup aula.

4tA Educació Infantil: Làctics (iogurt, llet, formatge)

4tB Educació Infantil: Cap

5èA Educació Infantil: Cap

5èB Educació Infantil: Peix

6èA Educació Infantil: Nectarina, paraguai, albercoc, melicotó, prunes.

6èB Educació Infantil: Cap

1rA Educació Primària: Cap

1rB Educació Primària: Síndria, meló.

Gràcies per col.laborar en fer de la nostra escola un lloc segur per a tots/es!

Coordinadora Salut CEIPIEEM Son Serra

Ante presencia de graves alergias alimentarias entre el alumnado y el equipo docente de nuestro centro educativo, están prohibidos a nivel general en todo el recinto escolar dentro de la jornada escolar, patios y servicios complementarios/extraescolares el consumo de cítricos (naranja, mandarina, limón, …) y frutos secos (avellanas, nueces, almendras, pipas, anacardos, …).

Además, en la etapa de educación infantil y 1º de educación primaria se mantendrá la estanqueidad de grupos a la hora de la merienda; de forma que, si un alumno presenta una alergia grave ante algún alimento, queda prohibido su consumo en todo el grupo aula.

4ª A Educación Infantil: Lácteos (yogur, leche, queso).

4ºB Educación Infantil: Ninguna.

5ºAEducación Infantil: Ninguna

5ºB Educación Infantil: Pescado.

6ªºAEducación Infantil: Nectarina, paraguayo, albaricoque, melocotón, ciruelas.

6ºB Educación Infantil: Ninguna.

1º A Educación Primaria: Ninguna.

1º B Educación Primaria: Sandía, melón.

¡Gracias por colaborar con un centro seguro para todos/as ¡

Coordinadora de salud CEIPIEEM Son Serra

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *