Estiu 2022. Vine a la Banda de Son Rapinya. Ven a la Banda de Son Rapinya.

Benvolgudes families.

La Banda de Son Rapinya ofereix als nostres alumnes de les especialitats de vent, a partir del tercer de grau elemental, la gran oportunitat de formar part d’aquesta tradicional banda. Durant l’estiu tenen activitat.

Les families dels alumnes interessats han de contactar amb el director de la banda Sr Mario Errea ( 610015850) indicant que són alumnes del nostre centre.

Bon estiu!

Cap d’estudis EEM

La Banda de Son Rapinya ofrece a nuestros alumnos de las especialidades de viento, a partir de tercero de grado elemental, la gran oportunidad de formar parte de esta tradicional banda. Durante el verano tienen actividad.

Las familias de los alumnos interesados tienen que contactar con el Sr Mario Errea (610015850) director de la banda, indicando que son alumnos de nuestro centro.

¡Feliz verano!

Jefe de estudios de música