Circular 91 URGENTE : Medicacions al centre. Medicaciones en el centro.

Benvolgudes famílies/Apreciadas familias

Es recorda que, com s’indica a la pàgina 9 de l’AGENDA ESCOLAR, en cas de que els infants necessitin prendre una medicació o tractament durant la jornada escolar, hauran de lliurar-la a secretaria i donar correctament complimentat el full d’administració de medicació que s’adjunta a la següent circular.

Se recuerda que, como está indicado en la página 9 de la AGENDA ESCOLAR, en el caso de que un alumno/a necesite tomar una medicación o tratamiento durante la jornada escolar, se tiene que entregar en secretaria adjuntando el siguiente documento OBLIGATORIO cumplimentado correctamente.

Full de medicació obligatori

En cap cas els infants poden venir a l’escola amb la medicació dins la motxilla/En ningún caso los alumnos pueden venir al centro con medicamentos o tratamientos en la mochila.

Gràcies per fer una escola segura per a tots/es!

Gràcies per la seva col.laboració/Gracias por su colaboración. Dirección