Circular 83 Tercer trimestre. Ús de les mascaretes.Uso de las mascarillas.

Benvolgudes families

Dimecres, 20 d’abril de 2022, es va publicar al BOE el Reial Decret 286/2022, de 19 d’abril pel qual es modifica l’obligatorietat de l’ús de mascaretes durant la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 que determina l’obligatorietat de l’ús de la mascareta per a les persones majors de sis anys únicament als centres sanitaris, sociosanitaris i als mitjans de transport públic.

Per la qual cosa deixa de ser obligatori l’ús de la mascareta als espais interiors.

A partir de demà dia 25 d’abril, per l’alumnat només serà obligatori l’ús de mascareta en el transport escolar o si fan servir transport públic en una sortida o viatge ,quan no es pugui garantir la ventilació adequada dels espais o es produeixen aglomeracions.

Per als adults es recomana l’ús de mascareta per a les persones vulnerables.

Aquestes indicacions estaran subjectes a revisió ja que el Ministeri de Sanitat ha anunciat que la propera setmana publicarà un document específic per als centres educatius.

Anirem informant dels canvis a la plana web. Gràcies per la seva col.laboració.

Una salutació. Direcció del centre.

Modificada la obligatoriedad del uso de las mascarillas en el Real Decreto 286/2022 del 19 de abril, unicamente se determina su obligatoriedad para los mayores de seis años en los centros sanitarios, sociosanitarios y medios de transporte públicos.

A partir de mañana dia 25 de abril para el alumnado será obligatorio el uso de la mascarilla en el transporte escolar, en el servicio de transporte durante una excursión, salida o viaje, cuando no se pueda garantizar la ventilación adecuada en los espacios o en aglomeraciones.

Para los adultos se recomienda su uso en las personas vulnerables.

Estas indicaciones están sujetas a revision ya que el Ministerio de Educación ha anunciado la publicación de un documento específico para los centros educativos.Gracias por su colaboración.

Un saludo. Dirección del centro.