Circular 78. Pla de contingencia i horari. Plan de contingencia y horarios.

Amb la publicació de la nova resolució i Pla de contingència vigent, una vegada assabentat i conforme el consell escolar, és prioritari recuperar l’horari lectiu de 8.30 a 13.30 h  això modificarà els horaris de les aules, alumnes i docents a la franja de matí .
Aquesta recuperació afectarà els torns d’entrada, sortida i patis.
Donada la complexitat d’horaris aquesta mesura serà efectiva a partir del tercer trimestre i serà notificada a les famílies amb antelació.
Actualment, els alumnes del mateix nivell i dels serveis complementaris ja poden interactuar al pati. A les sortides extraescolars no és necessari guardar dues fileres de distància entre els diversos grups de convivència estable dins dels autobusos (sí que s’ha de fer ús de mascareta).

Gràcies. Direcció del centre,

Apreciadas familias.

Con la publicación de la nueva Resolución y el Plan de Contingencia vigente, una vez informado y conforme el consejo escolar del centro, es prioritario recuperar el horario lectivo de 8.30 a 13.30 h, hecho que modificará los horarios de las aulas, alumnos y docentes en la franja de mañana. Esta recuperación afectará a los turnos de entrada, salida y patios.

Dada la complejidad de horarios esta medida será efectiva a partir del tercer trimestre y será notificada a las familias con antelación.

Actualmente, los alumnos del mismo nivel y de los servicios complementarios ya pueden interactuar en el patio.

En las salidas extraescolares no es necesario guardar dos hileras de distancia entre los diversos grupos de convivencia estable dentro de los autobuses (sí se debe utilizar mascarilla).

Gracias. Dirección