CIRCULAR 64 Retorn a les aules informació molt important per les famílies. Regreso a las aulas información muy importante para las familias.

Apreciades famílies amb relació a la tornada a les aules de l’alumnat s’adjunta la circular informativa adreçada a les famílies del centre tramesa pel director general de Planificació i centres.

Recordin que han de tenir present que s’ha actualitzat la relació de símptomes compatibles amb la COVID-19 en funció de les noves variants, que són: fatiga, irritació de gola, mal de cap, molèsties musculars, secreció nasal, esternuts, lumbàlgia, suors nocturns, nàusees, pèrdua de cabell, conjuntivitis, tos, febre i lleugera pèrdua de l’olfacte i el gust.

És molt important que no duguin els infants als centres educatius quan presentin algun dels símptomes compatibles amb la COVID-19

Moltes gràcies per la seva col.laboració.

Una salutació. Direcció centre.

Apreciadas familias con relación al retorno a las aulas del alumnado se adjunta la circular informativa dirigida a las familias del centro remitida por el director general de Planificación y centros.

Recuerden que se ha actualizado la relación de síntomas compatibles con la COVID-19 en función de las nuevas variantes, que son: fatiga, irritación de garganta, dolor de cabeza, molestias musculares, secreción nasal, estornudos, lumbalgia, sudores nocturnos, náuseas, pérdida del cabello, conjuntivitis, tos, fiebre y ligera pérdida del olfato y el gusto.

Es muy importante que los niños no acudan a los centros educativos cuando presenten algún síntoma compatible con la COVID-1

Muchas gracias por su colaboración.

Un saludo. Dirección centro.