11a circular Beques i ajudes per alumnat amb Necessitats Específiques de Suport Educatiu. Becas y ayudas para alumnado con Necesidades Específicas de Apoyo Educativo

Benvolgudes famílies.
Us informam que el plaç per demanar beques i ajudes per alumnat amb Necessitats Específiques de Suport Educatiu està obert fins al 30 de setembre.

Tramitació:

2. Recopilar la documentació adjunta si és necessari.
3. Presentar la sol·licitud i la documentació adjunta en la secretaria del centre.

Si teniu dubtes podeu consultar escrivint un correu a ceipieemsonserra@educaib.eu  o demanant cita al centre amb l’orientador educatiu del centre.( 971798769).
Salutacions

Apreciadas familias .
Les informamos que el plazo para pedir becas y ayudas para el alumnado con Necesidades Específicas de Apoyo Educativo está abierto hasta el 30 de septiembre.
Procedimiento
2. Recopilar la documentación adjunta si es necesario
3. Presentar la solicitud y la documentación adjunta en la secretaría del centro.

Pueden consultar las dudas por correo electrónico a  ceipieemsonserra@educaib.eu  o pidiendo cita en el centro con el orientador educativo ( 971798769).
Saludos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *