Circular 58 .Tancament carrer Pardo Bazàn. Cierre Pardo Bazán.

Benvolgudes famílies

Es recorda que el tancament del carrer Pardo Bazàn és una mesura de seguretat  pels alumnes i acompanyants a l’hora de mantenir les distàncies, l’horari indicat   i  respectar els grups estables de convivència a l’entrada/sortida del centre ( Pla de Contingència).

El carrer no és el pati del centre ni un parc infantil, per aixó s’ha d’evitar que els alumnes, sota la supervisió de les seves famílies, s’enfilin a les barreres que envolten el centre, els jocs amb pilotes i les accions que poden causar molèsties als veïns com trucar a les portes, desperfectes al mobiliari urbà o als vehicles estacionats.

Tots junts educam! Moltes gràcies. La direcció del centre.

Apreciadas familias

Recuerden que el cierre de la calle Pardo Bazán  es una medida  de seguridad para que  los alumnos y sus acompañantes mantengan la distancia , el horario indicado  y  respeten los grupos estables de convivencia durante la entrada/salida del centro  (Plan de Contingencia)

La calle no es el patio del colegio ni un parque infantil, por este motivo se debe evitar que los alumnos, bajo la supervision de sus familias, se suban a las barreras que rodean el centro, los juegos con pelota y las acciones que puedan causar molestias a los vecinos como llamar a los timbres, desperfectos en el mobiliario urbano o en los vehiculos estacionados.

¡Todos juntos educamos!. Muchas gracias. La dirección del centro.