Circular 127. Participació famílies Campanya DESPLASTIFICA’T Xarxa d’escoles UNESCO

Com Escola UNESCO volem reconèixer a les famílies del nostre centre ( un 17% del total) que varen participar de forma conjunta amb els seus/ves fills/es omplint  el formulari de la circular 58 i assenyalant als menys dos compromisos per dur a terme com a família..

Junts eduquem als ciutadans i ciutadanes… Llegeix més»

Circular 126. Valoració assistents al taller “Espai de famílies”. Valoración de los asistentes al taller “Espacio de familias”.

Benvolgudes famílies.

El mes de novembre el centre va programar, en horari d’horabaixa  informant per la plana web “Circular 28 Taller per a les famílies del centre. Taller para las familias del centro”  i famílies enllaç , un Taller d’Educació Emocional  per a les famílies del nostre… Llegeix més»