Circular 14. Sol.licituds menjador mes de setembre ( termini extraordinari). Solicitudes comedor mes de septiembre ( plazo extraordinario)

Finalitzat el termini extraordinari de sol.licitud de plaça de menjador, s’adjunta el llistat d’alumnes amb plaça assignada  i alumnes en llistat d’espera per manca de documentació.

El centre ha habilitat nous espais que empraran els alumnes usuaris del servei durant aquest curs  (aula Sa Cova i taules del porxo cobert del menjador).

L’alumnat amb plaça  assignada, començarà el dia 1 d’octubre donat que l’empresa ha de contractar els monitors corresponents.
Atentament.Direcció centre.

Apreciadas familias.

Finalizado el plazo extraordinario de solicitud de plaza de comedor, se adjunta el listado de alumnos con plaza asignada y alumnos en lista de espera por falta de documentación.

El centro ha habilitado nuevos espacios que utilizarán los alumnos usuarios del servicio durante este curso (aula Sa Cova y mesas del porche cubierto del patio).

El alumnado con plaza  asignada, empezará el día 1 de octubre dado que la empresa debe contratar los monitores correspondientes. Atentamente.Dirección centro.